1 Ekim 2014 Çarşamba

Bitenler!!!

Selam kızlarr:)

Biz biraz buraları boşladık ama instagramdan sizlerle olmaya devam ediyoruz. Buraya o kadar zaman ayıramasak da orada hergün neredeyse paylaşım yapıp sizlerle olmaya devam ediyoruz :) Bizi hala takip etmediyseniz ogrenciisimakyaj kullanıcı adıyla yada yan tarafta yer alan instagram linkinden bizi bulabilirsiniz :)

Bugün sizlerle bu sıralar neleri bitirdim düşüncelerim neler onları paylaşacağım. Hadi başlayalımmm!!

Şurda görmüş olduklarınız bitirdiğim ürünler:



Öncelikle Maybelline Falsies Black Drama ile başlamak istiyorum. Bitirdiğim kaçıncı tüp bilmiyorum. Rocket'i de seviyorum ama Black Drama'nın verdiği dolgun görüntü benim vazgeçilmezim. Bayram indirimlerinde hemen stokladım bile :)




İkinci ürün ise düşüncelerimi daha önce şuradaki yazıda belirttiğim Garnier göz makyaj temizleyicisi. Bu ürünü de çok seviyorum ve bi önceki indirimlerde zaten stoklamıştım, yenisini kullanmaya devam ediyorum :)



Diğer bir ürün ise Adidas Pure Lightness Body Fragnance. Ben Adidas'ın bu kokularını çok seviyorum. Daha önce bi kaç çeşidini daha kullandım. Bu biraz daha hafif bir koku diğerlerine göre. gün içinde, banyo sonrasında kullanıyorum. Kalıcılığı pek fazla değil onu belirteyim :)



Gelelim bir başka ürüneee yine yazısını şurada yazdığım diğer bir ürün Maybelline Dream Fresh BB krem. Bunu da nihayet bitirebildim veee çöpe gidiyor. Bizi takip edenler yeni bir BB krem arayışında olduğumu bilir. Bu konuda önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim :) 



Diğer biten ürünüm ise Loreal True Match Concealer. Bitirmek uzuuun zamanımı aldı ki çok bereketli bi ürün. Verdiği aydınlık görüntüye ve kapatıcılığına hayranım bayılıyorum:) Gel gelelim son zamanlar göz altlarımı oldukça kuruttuğuna karar verdim. Tekrar almadım o yüzden. Ama bunda aldığım o canlı fresh görünümü başka kapatıcıda da yakalayamadım :(



Son ürünüm ise Bioderma Sebium Yüz temizleme jeli. Bioderma'nın bu ürününü oldukça büyük umutlar içerisinde aldığımı söylemeliyim öncelikle. Yine daha önce burda bahsettiğim Sebium Global'in yanında hediye olarak geldi bana. Aslında bu jel hakkında oldukça nötrüm. Sıvı bir yapısı var, çok fazla köpürmüyor yüzünüzde. Yıkadıktan sonra yüzünüzde bir gerginlik bırakmıyor. Ama öyle çok da başka bir etkisi yok. Yağlanmayı azalttı mı - Hayır. Parlamayı azalattı mı - Hayır. Sivilceler konusunda bi etkisi oldu mu - Hayır. Bir daha kullanmayacağım sanırım.



Benim bitirdiğim ürünler bu şekilde kızlar:)
Love u :*
*Suna 

2 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş bayıldım, blogun çok tatlı severek takibe aldım:) bana da beklerim:)

    YanıtlaSil