4 Ağustos 2014 Pazartesi

Avon SuperShock Max Maskara

Kapalı, yağmurlu hatta ve hatta dolu yağan bir Ankara'dan bildiriyoum :D

Bugün bloğumuzun konuğu Avon Supershock Max maskara. Bu maskara bana hediye olarak geldi. Ben de hiç zaman kaybetmeden hemen açıp kullandım tabiki de :)

+Kabını çok sevdim çok tatlı bir mor üzerinde altın ışıltılar çok cool olmuş bence:) 







+Fırçası fotoğrafta pek belli olmasa da uzunlu kısalı kıllardan oluşuyor. Fırçanın kullanımı oldukça kolay.





+Islak bir maskara değil. Oraya buraya bulaşmıyor ki ben ilk açtığım rimellerde bu problemde çok muzdarip olurum :)


Ne yazık ki artıları bu kadar sanırım.

-Bu maskara ne kirpiklere volum veriyor ne de upuzun yapıyor. Şöyle diyeyim ben günlük bile kullanmam :D Sadece makyaj yapmak istemediğim ve hafif bir canlılık hissetmek istediğim zamanlarda sürebilirim. Fotoğrafta da görebilirsiniz nasıl bir etkisi olduğunu.




-Diğer bir eksisi de benim kirpiklerimde dökülme yapması. Hem gün içinde kirpiklerim döküldü hem de temizlerken pamukta da 3 5 tane dökülmüş oluyo. 


Tabi ki herkeste farklı etkiler yaratabilir ama ben sevmedim. Ne kullanmayı ne de parayla almayı tercih etmem.

Hediye geldiği için fiyatla ilgili bir fikrim yok:)

Kullananlar varsa onlar da yorum yazarlarsa sevinirim:)

*Suna 

2 yorum:

  1. Kirpik dokmesi miii? Maskara ne kadar basarili olursa olsun kirpik dokuyosa direk atarim. Ki basarili bile degilmis :/ avon urunlerini pek sevmiyodum zaten artik daha da uzak durcam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle doğru söylüyosun verilen paraya da yazık dökülen kirpiklere de :(

      Sil