2 Ağustos 2014 Cumartesi

Essence Kaş Kiti


Selammm :) 

Bu aralar yine blogdan uzak kaldık :( 
Büşracım bugün bir süreliğine Amerikaya gitti. Seni çoook özlicez Büşşş :)

Gelelim bugünkü konumuza. Bugün uzuunca bir süredir kullandığım kaş kitimi yorumlayacağım size.
Dışarı çıkarken makyaj yapmasam da mutlaka kaşlarımı doldurup bir de rimel sürerim. Kaş doldurmak bakışlarınızı ve yüz hattınızı daha güzel gösterir.



Ben kaş doldurma işlemimi Essence'in eyebrow set'iyle yapıyorum. Aşağıda gördüğünüz üzere iki rengi var biri koyu biri açık. Ben koyu rengi uç kısımlara açık rengi de daha kalın ve baş kısımlara uyguluyorum. Bu ufak fırçası gayet başarılı bence.



Kaşlarımın doğal şeklini daha çok sevdiğim için aldırmayı tercih etmiyorum. Bu kaş farlarıyla daha düzgün bir şekil elde ediyorum oldukça da memnunum.

 Tek eksisi kabı. Açmak ve kullanmak zor. Farların yer aldığı plastik şeyde çirkin bence.

Son olarak da üzerine gördüğünüz Essence şeffaf rimeli sürerek sabitliyorum. Benim kaşlarım dağılmaya ve düşmeye çok müsaitler gün içinde sürekli düzeltmem gerekir normalde. Ama bu kaş rimeli çok güzel sabitliyor ve gün boyunca hiç sıkıntı yaşamıyorum.

Fotoğrafta Büşra için aldığım temiz olan rimeli görüyosunuz. Benimki biraz kirlendi tabii :))

Burda da kaşlarımın doldurulmuş ve doldurulmamış halleri var...



Kaş rimeli 7,90 tl olması lazım bulmak oldukça zor bulunca stoklayın derimm :) Kaş farlarının fiyatını unuttum ancak onlar da oldukça uygunn :))

*Suna



1 yorum:

  1. bu arada wet n wild in seffaf kas maskarasi da gratislerde mevcut, stok problemi yok.

    YanıtlaSil