14 Temmuz 2014 Pazartesi

Bioderma Sebium Global

Selamm :))

Maalesef gündüz stajda olunca yazılar akşamlara kaldı.

Bugün bloğumuzun konuğu Bioderma Sebium Global. Ben bunu Bioderma Sebium yüz temizleme jeli 100ml hediyesiyle birlikte almıştım. Fiyatını tam hatırlamıyorum ama kampanyadaydı. 




Akneli ciltleri düzenlemeyi ve siyah noktaların önüne geçmeyi vaad ediyor.

Ben yüzümü Sebiumla yıkadıktan sonra bunu yüzümü uyguluyorum. Fotoğrafta gördüğünüz miktarı yeterli oluyor. 



Gelelim etkilerine... Ben gözle görülür hiçbir etki göremedim... Ne aknelerde ne sivilcelerde azalma ne yüzü düzgünleştirme... Verdiğim paraya acıdım ve pişman oldum. Ben hiç tavsiye etmiyorum. Benim cildimde beklediğim etkiyi yaratmadı :((

Aldığıma pişman olduğum ve tekrar almayacağım bir ürün daha listeye eklendi :))

Sizlerden deneyen ve memnun kalan/kalmayan var mı?? Merak ediyorum :))

Herkese mutlu akşamlarrr :*

*Suna

4 yorum:

  1. Bende çok merak ediyordum iyi ki almamışım o zaman :) Bu arada sizi hemen takibe alıyorum. takip ederseniz çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  2. 2 yıl önce doktor tavsiyesi üzerine kullanmıştım bu ürünü ama aynı şekilde hiçbir etkisini göremedim. iyi akşamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok faydasız bi ürün ne yazık ki tatlım :)

      Sil