13 Temmuz 2014 Pazar

Maybelline Baby Lips Pink Punch

Selamm!!
Stajıydı koşuşturmasıydı yazılacak yazılar birikti :)

Boşluk bulmuşken ufak bir yazı ekleyeyim dedim hemen:))

Bugün sizlere dillerden düşmeyen ve Türkiye'de olmadığı zamanlarda merak uyandıran, ama geldiğindeyse "Bu muymuş yani ?" dedirten bir üründen bahsediyorum. Evet sizin de tahmin ettiğiniz üzere Maybelline Baby Lips'ler.

Ben de geçenlerde sırf merakımdan gittim aldım :)



Bildiğimiz üzere 6 çeşidi var bunlardan ikisi renksiz. Bendeki Pink Punch. Sanırım pembeye olan düşkünlüğümden dolayı direk buna yöneldim :) 


Şurda gördüğünüz üzere elimde swatchladım rengi böyle çok hafif bir şeffaf pembelik veriyor. Ben özellikle şu yaz aylarında siyah eyeliner ve pembe tonlarda allığımla yaptığım makyajda kullanmayı seviyorum. 


Verdiği renk ve hafifliği açısından kalbimim çaldı diyebilirim ancak bi nemlendirici olarak bu ürünü tercih etmem :) Cilt bakımımdan sonra dudaklarımı Nivea Med Protection'la nemlendiriyorum. Çok da başarılı bence tavsiye ederim :) 


Ben renkli nemlendiriciler konusunda Nivea'nın eeeen eski Cherry Kiss nemlendiricilerine baylıyordum.Keşke hala olsa da alabilsek :( Benim gibi özleyenler var mı acaba??

Baby Lipsleri Gratis ve Watsonlarda bulabilirsinizz:)

Herkese iyi haftalar:)

*Suna 

2 yorum:

  1. Güle güle kullan. Demek ki, abartıldığı kadar yokmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hiç abartılacak birşeyi yok aslında :)

      Sil