4 Temmuz 2014 Cuma

Yalancı Tiramisu Tarifi :D


Merhaba!

Ben Büşra.
Bugün blogda makyaj dışında bir konu var.
Dün blogun diğer sahibi Sunacığımla blogda nadiren de olsa makyaj dışı konulara da yer verebiliriz diye düşündük.
Ben de severek yaptığım tiramisunun tarifini vermeyi düşündüm ve sizler için fotoğrafladım.

Blogda ayda 1 kere falan makyaj dışı bir konu görmek hoşunuza gider umarım. Bu konu hakkında ne düşünüyosunuz?
Umarım hepiniz bu tiramisuyu yapıp yersiniz. Afiyet olsun :D

Malzemeler:
2 yemek kaşığı un
2 yemek kaşığı nişasta
2.5 su barağı süt
1 su bardağınan 2 parmak az şeker
200 gr labne
Kakao
Kakaolu Pastaban (Annem bana yanlışlıkla sade almış :D)


Kreması için un,nişasta,şeker ve sütü orta ateşte pişiriyoruz.
Karışım krema kıvamına gelince, ocağın altını kapatıp labneyi ekliyoruz.
VE İŞTE KREMA HAZIR!


    
  
Kakaolu sütle ıslattığımız pastabanın arasına kremanın yarısından fazlasını ekliyoruz.

Üstteki keki de kakaolu sütle ıslatıp, kremanın geri kalanını ekliyor ve üzerine çay süzgecinden eleyerek kakao serpiştiriyoruz.





2 saat buzdolabında bekletip, servis ediyoruz.



Afiyet olsun :D :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder