5 Temmuz 2014 Cumartesi

Büşra'nın Favorileri

Güzel bir cumartesi gününden herkese merhaba !

Sunayla hiç favoriler yazısı yazmadığımızı fark ettik ve hemen yazmaya karar verdik. Benden sonra da Suna favoriler yazısıyla karşınızda olacak.



Essence Long Lasting Eye Pencil :
Hot chocolate isimli bu asansörlü göz kaleminin yapısı yumuşacık ve kalıcılığı çok iyi. Alt ve üst kirpik diplerimde, kirpiklerimi daha yoğun göstermek için kullanıyorum.

Maybelline One by One Mascara : Maybelline'nin maskaraları Sunayla her daim favorimiz. Akmıyo, bulaşmıyo tüm gün kalıcı. Bendeki adı üstünde one by one. Yani tek tek ayırıp, uzatıyo. Günlük kullanım için ideal, çok seviyorum.  Bittikçe alacağım. Bu benim 2.tüpüm. Fiaytı 15lira.

Schwarzkopf Gliss Saç Bakım Yağı : Saçlarım çok kuru olduğu için, nemi hapsetsin diye; sadece havluyla suyunu akıttıktan sonra her banyodan sonra bu yağdan 5-6 damla sürüp tarıyorum. Saçlarımı yumuşacık yapıyor ve kokusu bir harika. Fiyatı 9 lira.

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu : Yazısını şurada yazmıştım. Okumak için linke tıklayabilirsiniz. Depolamak için Ramazan Bayramı'nda yapılacak olan büyük Watsons, Gratis indirimlerini bekliyorum. :D

The Balm Hot Mama Allık : Yazısını daha önce yazmıştım. Okumak için tık tık. Bayramdaki Gratis indiriminde kaçırmayın derim.

Rimmel London Wake me Up Fondöten : Yazın pek fondöten kullanmasam da, içinde SPF bulundurduğu ve çok hafif yapılı bir ürün olduğu için ara sıra tercih ediyorum. Ama kışın vazgeçilmezim bu fondötendir.

İşte benim hayatımın favorileri deyince aklıma ilk gelen ürünler bunlar.
Sizin favori ürünleriniz nedir?

Blogumuzu yanaki Takip Et kısmına tıklayarak takip etmeyi unutmayın.
Ayrıca Instagram hesabımız da sağ üst köşede bulunuyor. Kullanıcı adımız : @ogrenciisimakyaj

XOXO. büşra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder