27 Haziran 2014 Cuma

Rimmel London Kate Moss 113 Numara


Selam!

Ben Büşra.

Rimmel London en sevdiğim drugstore markalardan biri.

Bugün bu sevdiğim markanın, meşhuuur serisi Kate Moss' tan 113 numaralı rengi bloga konuk edeceğiz.

Her genç kız gibi ben de mükemmel nude ruj ihtiyacındayım. Nude ruj demek, dudaklarını çıplak bırakan yani ten rengini veren ruj demek. Elegan bir görünüm için koyu göz makyajları genelde nude ruj ile tamamlanır.

Ben de bu arayış doğrultusunda 113 numaralı rengi aldım. Ürünün paketine ve paketteki duruşuna kandım. Rujun kabı gördüğünüz gibi çok asil bir bordo. Ruju Kate Moss tasarladığı için kapakta onun imzası var. Buraya kadar her şey şahane.           


     


Bu rujlar kremsi yapıda.

Pakette gördüğünüz rengi vermiyor. Tam opak değil. O gördüğünüz güzel ten rengini yarı veriyor yarı vermiyor.

Çizgilere doluyor ve dudak kusurlarını çok belli ediyor. Bu nedenle öncesinde peeling yapıp nemlendirmekte fayda var. Ev yapımı peeling için şurada yazdığım yazıyı okuyabilirsiniz.

Rujun dudaklarımda duruşu şöyle: 

bu dudaklarımın peelingsiz ve rujsuz hali


bu da ruj sürdüğüm hali

Gördüğünüz gibi ne doğru dürüst kabındaki rengi verdi, ne de dudak kusurlarımı gizledi. Tüm çatlaklara doldu.

Sonuç olarak ben Rimmel London Kate Moss serisinin 113 numaralı renginden ve genel olarak yapılarından hiç memnun kalmadım. Belki bir başka rengini daha denerim acaba sorun 113 te mi bilemedim.

Rimmel London markası ülkemizde sadece Watsonslarda satılıyor.
Bu rujların fiyatı 12-13 lira civarındaydı.
Peki siz hiç Kate Moss serisinden ruj denediniz mi? Memnun kaldınız mı?

XOXO.BÜŞRA.
                         


1 yorum:

  1. 104 numaralı olanı denemelisin. Memnun kalmayanı görmedim.

    YanıtlaSil