8 Haziran 2014 Pazar

Günümüze Renk Katalımmm :)

Selammm !!

Haziran gelmesine rağmen hala havalar ısınamadı ve yağmurlu :(  Bu içimizi sıkan günlere inat haziran ve yaz ruhunu kaybetmeyelim yazın sıcak renklerine bürünelim istedim :)



Bugün bloğumuzun konuğu Pastel Magic Sand ve Golden Rose ojeler. 



Öncelikle Pastelin 722 numaralı ojesiyle başlayayım. Bu ojeye rafta görür görmez vuruldum ❤️ Tam bir plaj rengi, ışıl ışıl güneş gibi pırıl pırıl rengiyle kalbimi çaldı diyebilirim. Sürümü mükemmel ve tek seferde güzel bir kapatıcılığa sahip. Ben resimde görüldüğü gibi renkli ojelerle bu rengi kullanmayı tercih ediyorum. Bu yüzden alttaki renkli ojeyi kapatabilmek için iki kat uyguluyorum. Kuruması oldukça hızlı. Mat bir duruşu var ve elinizi sürdüğünüzde pütürlü yapısını, simleri hissedebiliyorsunuz. Tıpkı kum gibi :) Tek eksisi, çoğu simli ojede olduğu gibi çıkartırken oldukça zorlaması. Ne yapalım herşey de mükemmel olamıyor değil mi :)

Golden Rose un 243 numaralı bu ojesi ise pembe ve turuncu arasında tatlı bir renk. Tam yazın kullanmaya uygun bir renk. Sürümü kolay ancak kapatıcılığı kötü. 3 katta ancak kapatabildim. Klasik bir oje diyebilirim.

                    



Hepinize rengarenk günleer :))

Suna:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder