13 Haziran 2014 Cuma

Burt's Bees Lipbalm

Selam:)
Ben Büşra. Sonunda finallerimiz ve bütlerimiz bitti. Artık 1 ay boyunca boşum ve bloga bol bol vakit ayırmayı planlıyorum. Yazı yazmamış olsak da ben de Suna da instagramda mutlaka bir şeyler paylaşıyoruz. Instagram hesabımıza tıklamak için sağ üst köşeye bakabilirsiniz :)

Eğer dudaklarınız için yoğun nem veren ve de doğal içeriğe sahip bir ürün arıyorsanız çok düşünmeyin, gidip Burts Bess lipbalm alın derim.

Bendeki mangolu olan çeşidi. Ama ballı, çikolata ve yabanmersinli, acai berry li çeşitleri de mevcut.

Parlaklık vermediği ve de mangolu olanı renk vermediği için rujların altına nemlendirici olarak da kullanılabilir.Ben öyle de kullanıyorum ve çok memnunum.

Burts Bees lipbalmlarını watsons ve gratislerden kolayca bulabilirsiniz.

Fiyatı 14 lira. Aslında bir lip balm için pahalı sayılabilir ama doğal içeriği ve nem oranı için buna ğer bence.

Bunu bana arkadaşlarım hediye almıştı. Kendilerine teşekkür ediyor ve öpüyorum.

Peki sizin favori lip balmınız hangisi? Hiç Burts Bees ürünü denediniz mi? Denediyseniz hangisi?

XoXO :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder