10 Haziran 2014 Salı

Bath&Body Works Country Chic Campagnard Body Butter

Selammm !!

Tenimiz ve vücudumuz hepimiz için çok önemli. Biliyoruz ki yüzümüz kadar vücudumuzun da nemlendirilmeye ve bakıma ihtiyacı var :)

Bu nedenle bugün blogumuzun konuğu BBW Country Chic Campagnard Body Butter





Biraz aralıklarla kullandım bu ürünü. Aslında çok seviyorum ama unutuyorum bazen kullanmayı :) Her kullandığımda duştan çıkıp kurulandıktan sonra bu ürünü tüm vücuduma uyguladım. Kokusu çok fresh ve tatlı bir çiçek kokusu. Özellikle yaz aylarında çok suyun içindeyiz ve vücudumuz sürekli güneşe maruz kalıyor. Hem vücuduma iyi geldiği için hem de kokusu tam yaza göre olduğundan yazın bu kremi kullanmaya bayılıyorum :)

İlk sürdüğünüzde hafif bir yapış yapış his bırakıyor. Ama emildikten sonra teninizi yumuşacık yapıyor. Geçen yaz 1 alana ikincisi bedava tarzı bir indirimden almıştım. Sanırım normal fiyatı 35 tl biz iki arkadaş ortak alıp 17.5 tl'ye almış olduk :)



Bunu bitirince başka kokular ve markalar denemek istiyorum. O nedenle önerilerinizi bekliyorummm :*

Hepinize miss kokulu çiçek gibi bir yaz diliyorum :)

Suna :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder