3 Haziran 2014 Salı

Rimmel London Moisture Renew Vintage Pink


Yeniden merhabaa!!!

Bugün size İzmir'den yazıyorum. Malum okul bitti herkes memlekete dönmeye başladı. Ben de yurttan ayrılıp soluğu ailemin yanında aldım :)



Sizlere bugün kullandığım rujlar arasında en sevdiğim yapıya sahip bir rujdan bahsedeceğim: Rimmel London Moisture Renew 180 Vintage pink.



İsminden de anlaşıldığı üzere nemlendirici yapısında yumuşacık bir ruj. Ben rengine de bayılıyorum. Alalı uzun süre olduğu için fiyatını tam hatırlayamıyorum ancak 17 ya da 18 tl olması lazım. Aslında almak istediğim iki rengi daha var ancak henüz Watsons'larda bulamadım. 

Rengi bence biraz daha kışa uygun bir renk. Pembe tonlarında tam anlatamayacağımı bildiğim için swatchlarını koyuyorum. Hem elimde hem de dudağımda duruşu böyle.



Nemlendirmesini seviyorum ruju sürdüğümde dudaklarım yumuşacık oluyor. Tabi kalıcılığı pek fazla değil sürekli tazelemek gerekiyor. Ama benim favori rujum diyebilirim :)

Şunlar da istediğim diğer iki rengi :)




                                 1. Notting Hill Nude                                      2. Nude Delight   


Sizin favori rujlarınız neler??
Yorumlarınızı bekliyorum :)))

Suna:)






2 yorum:

  1. ben ruj yerne dudak kalemı kullanıyorum özellikle essence in dudak kalemleri çok başarılı yumuşacık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Essence'in dudak kalemlerine bayılıyorum. bu rujlar da onlar kadar başarılı :)

      Sil