29 Mayıs 2014 Perşembe

Bakım Rutinim

Selamm!!

Sonunda sınavlarımızı bitirdik ve bir seneyi daha atlatmanın rahatlığı içinde tatilimize başladık :)

Hazır rahatlamış ve işimiz kalmamışken kendimize bakım yapmanın zamanı geldi dedim ve size haftada 2 ya da 3 kez yaptığım bakım rutinimi yazmaya karar verdim:)



1. Sebamed Clear Face Cleansing Foam
2. Sebamed Clear Face Deep Cleansing Facial Toner
3. Sebamed Clear Face Care Gel
4. L'oreal Paris Perfect Clean Peeling 
5. De-Stressing Face Mask

Öncelikle güzel bir duşla başlıyorum. Duştayken yüzüme peeling yapmayı seviyorum.Bir senedir peeling için kullana kullana bitiremediğim bir ürün var ki Büşra'mın ve Tuğçeciğimin hediyesi -L'oreal in peelingi- çok seviyorum. Yüzü tahriş etmeden ve çizmeden temizliyor. özellikle yanında bulunan aparatını çok seviyorum. Göründüğü gibi sert değil yumuşacık. Ayrıca bu peelingin kokusu da çok güzel şeftali kokuyor. İnsanı canlandırıyor. Cildime olumsuz bir etkisi olmadı. Ölü derileri güzel temizliyor. Ben severek kullanıyorum.



Peeling 

Duştan çıktıktan sonra yüzümün rahatlaması için, günlük bakımımda da kullandığım Sebamed for Acne Pore Skin temizleme köpüğünü uyguluyorum. Sebamed'in bu serisini yaklaşık 3 4 aydır kullanıyorum. Sabah akşam yüzümün temizliğini bunlarla yapıyorum ve benim yüzümü düzene sokan ürünler bunlar oldu diyebilirim. Sivilce problemim devam etse de yüzümün daha sağlıklı ve daha az sivilceli, yağlı olduğunu söyleyebilirim.


Sebamed Clear Face Serisi

Sebamed ürünlerini Dermomarket'ten sipariş vermiştim. Buraya tıklayarak siteye ulaşabilirsiniz. Güvenilir ve hızlı bir firma gerçekten tavsiye ediyorum.

Sonrasında ise yüzüme maske uyguluyorum. İki haftadır Watsons'dan aldığım aleoveralı maskeyi kullanıyorum. Bu ürüne karşı nötrüm.Ne sevmediğim ne de çok memnun kaldığım bir yanı var. Hoş ve ferahlatıcı aleavera kokusu ve banyodan sonra yüzüme verdiği rahatlıktan başka artısı yok sanırım. Dermokil'in maskelerini daha çok seviyorum. Bunu da şuan bitirmek için kullanıyorum.


Maskeli Suna !!!

Maskeyi 10-15 dk bekletip, kuruyunca ılık suyla yüzümü yıkıyorum ve Sebamed tonikle yüzümü siliyorum. İçindekileri kutuyu attığım için bulamıyorum ancak yoğun bir alkol kokusu var bu tonikte. Garip ama ben sevdim bunu sürünce kendimi iyi hissediyorum, derinlemesine temizlik ve sivilcelerime etki ettiği hissini yaratıyor bende.

Daha sonra Sebamed jeli sadece sivilcelerimin olduğu bölgelere uyguluyorum. Bu ürün ne kadar nem vermeyi vaad etsede yüzde yapış yapış bir his bırakmaktan başka bir iş yapmıyor. bu seti alırken bu ürün elenebilir bence. 

Son olarak nemlendirme için Garnier nemlendiricimi kullanıyorum. Daha önce incelemesini yapmıştım. Buraya tıklayarak okuyabilirsiniz :)

Saçlarım içinse taradıktan ve biraz havluyla kuruladıktan sonra Pantene Argan Yağlı Elixir'i kullanıyorum. Kokusu muhteşem. Yeni kullanmaya başladığım için yorum yapamıyorum henüz ama saçı ağırlaştırmıyor ve yağlandırmıyor kesinlikle.



Pantene Argan Yağlı Elixir

Benim haftada iki veya üç kez yaptığım rutinim böyle.
Sizin kullandığınız bu tarz ürünler var mı?
Varsa neler? Merak ediyorum, yorumlarınızı bekliyorum :)

Suna :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder