24 Mayıs 2014 Cumartesi

Essence XXXL LongLasting Lipgloss ve Lipliner

Selamm!!

Büşra'yı da uzuun bir arradan sonra blogda görmekten ben çok mutluyumm :) Hepimiz özlüyoruz seni Büşra, yazılarını özletme çok fazla:)

Ben de ödevler ve final dönemiydi derken fırsat buldum ve bloğun başındayım tekrar:)

Bugün sizlerle birkaç hafta önce aldığım Essence'in lipglossunu ve dudak kalemini inceleyeceğiz...

Öncelikle şunu söylemeliyim ki uzun süredir lipgloss kullanmıyordum. Essence'in bu yeni Lipglossunu görünce denemeden yapamadım. 

Bu lipglosslar bildiklerimiz gibi pırıl pırıl sanki yemek yemişsiniz de dudaklarınızı silmemişsiniz, yağlı kalmış gibi bir görüntü vermiyor ve yapış yapış olmuyor. Aksine matlar. Fırçasında ve sürerken ne kadar katı gibi dursa da dudağınızda sıvı bir his bırakıyor. Amaa mat oldukları için kullanımı da bir o kadar zor emin olun. 

Benim ilk denemelerim başarısızdı. Neden aldım diye pişman olmadım değil. Ama zamanla sevdim diyebilirim. Yalnız çok çizgilere doluyor ve dudağınızın tüm kusurlarını ortaya çıkarıyor bence. Kullanmadan önce dudağı güzel nemlendirmek ve peeling yapmış olmak gerekiyor. Ben genellikle altına biraz sonra göstereceğim kalemi sürüyorum. Bence daha hoş duruyor. Ayrıca isminde söylendiği kadar kalıcı değil. Ben kokusunu sevdim karamel çikolata gibi bir kokusu var. Ancak ağır kokuları sevmeyenler hoşlanmazlar bence. Ben tekrar bu ürünü tercih etmeyi düşünmüyorum.



1. Essence XXXL Longlasting Lipgloss 05 Velvet Rose
2. Essence Lipliner 12 Wish me a Rose 


Dudak kaleminin herşeyi bir HA-Rİ-KA bence!! Rengi, yumuşaklığı sürüşü bayılıyorum. Üzerine daha şeffaf bir lipgloss alırsam mükemmel olabilir bence. Ben bu ürüne bayıldım tek kelimeyle :) 


Bu arada farkettim ki yazdığım ve yazmayı planladığım yazılar genelde Essence ürünleri üzerine. Bu aralar biraz Essence yazı dizisi tadında olacak sanırım :)

Siz Essence ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz merak ediyorum? 
Yorumlarınızı bekliyorum:)
Suna:)

2 yorum:

  1. Essence'in dudak kalemlerine ben de bayiliyorum! Surumleri cok kolay ve guzel renk seceneklerine sahip :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de çok sevdim :) Başka renklerini de denemek istiyorum :)

      Sil