17 Mayıs 2014 Cumartesi

Bath and Body Works - PARIS AMOUR




Selaaammm!!
Ben Büşra.
Ne zamandır bloga yazı yazamadığımın farkındayım.Bu ayrılık için sizlerden özür diliyor ve blogun diğer sahibi Suna'ya blogu boş bırakmadığı için teşekkür ediyorum.SUNACIĞIM TEBRİKLER YAZILARIN ÇOK GÜZEL! :D

Neyse...
Bugün sizlere yaklaşık 2 aydır denediğim Bath and Body Works'ün İNANILMAZ güzel kokan serisi Paris Amour'dan bahsedeceğim.
Ben de serinin duş jeli,vücut losyonu ve vücut spreyi var.
Eğer tatlı ve çiçekli  kokulardan hoşlanıyorsanız,en azından almasanız bile bir BBW 'ye gidip lütfen koklayın bu ürünü.Gelip bana teşekkür edeceksiniz :D.
Ben bugüne kadar hep watsons ya da gratisten aldığım duş jellerini kullanıyordum.Böyle bir yerden aldığım ilk ürün ve farkı gerçekten gördüm.Azıcık 1-2 damlası bile tüm vücudum için yeterli köpüğü üretiyor.Banyoda ve vücudumda çok hoş bir koku bırakıyor. Ama tabiki vücudumdaki koku hemen uçup gidiyor.
Vücut losyonunu el kremi olarak kullanıyorum. Kokusu bir vücut losyonuna göre gayet kalıcı. Ürünü her kullandığıma arkadaşlarım adını soruyor.

Eğer vücut spreyini kullanacaksam kalıcılığını arttırmak için boynuma ve bileklerime de losyondan sürüyorum.Böylece yürüken çıkardığım rüzgarımda bile hafif hafif Paris Amour kokusu oluyor.

Ürünün ambalajı da çok tatlı. :D
Vücut spreyi tek başına 40 lira.Yanına 2 BBW ürünü daha alırsanız 69 liraya satılıyor.
Losyon ve duş jelim ise seyahat boy.Onların da tanesi şu an 20 lira.Ancak ben alırken bir kampanyaya denk geldim ve çok uyguna aldım. Özellikle yılbaşı zamanı BBW de çok güzel kampanyalar oluyor diye biliyorum.

NOT: Laf aramızda erkek arkadaşım ve bir çok normal erkek arkadaşım da bu kokuyu çok beğendi <3
Peki siz en çok hangi BBW ürününü seviyorsunuz?
XOXO.

4 yorum:

  1. Paris amour losyonla dünyanın en tatlı arkadaşlarından hediye gelmesi sonucu tanıştım ve kokusu gerçekten bi harika :)

    YanıtlaSil
  2. Meraba sebamed ürünlerinde tonik ve bakım jelini Duruluyor musunuz

    YanıtlaSil
  3. Meraba sebamed ürünlerinde tonik ve bakım jelini Duruluyor musunuz

    YanıtlaSil
  4. merhaba, ben sebamedde sadece şampuan kullanıyorum. Ama tonik durulanan bir ürün değil zaten. Bakım jeli olarak, temizleme jelini söylüyorsanız o tabiki durulanıyor.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil