17 Haziran 2014 Salı

Golden Rose Dudak Kalemi ve Maybelline Parlatıcı

Selam!

Bugün bloga bir dudak kalemi ve bir parlatıcıyı konuk ediyorum.

Dudak rengine yakın bir pembe renginde olan asansörlü Golden Rose dudak kalemimin rengi 05.
Yumuşacık yapısı olan bu kalemle önce dudaklarımı çerçeveliyorum, sonra da içini dolduruyorum. Mat bir bitiş sağladığı için altına mutlaka lip balm uyguluyorum.

Eğer parlaklık istemiyorsam üzerine yine renksiz lip balm sürüyorum.
Parlaklık istiyorsam da fotoğrafta gördüğünüz Maybelline parlatıcıyı uyguluyorum.

Ben bu dudak makyajını günlük yaşamda sıkça kullanıyorum. Tabi eğer yanaklarıma pembe allık kullandıysam. Çünkü makyajda en dikkat ettiğim nokta, allık ve dudak renginin uyumudur.

Ürünleri tüm gratis, watsonslarda bulabilirsiniz.

Bu arada fotoğrafları, tatlış anneannem çekti :D O yüzden biraz yamuk yumuk oldu. Ama anneannemden bloguma bir katkı olmuş olsun istediğim için bunları kullanmak istedim ben.

Peki siz günlük dudak makyajında, hangi ürünleri kullanıyorsunuz?
Hiç Golden Rose dudak kalemi denediniz mi?
XOXO.Büşra.



 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder