3 Ağustos 2014 Pazar

Rimmel London Match Perfection Concealer




Selamm!!

Bizi Instagram'dan takip edenler bilir, bayram indiriminde Rimmel'ın bu kapatıcısını almıştım.


Bu kapatıcıyı ben de birkaç blogdan araştırıp almıştım. Eskiden Loreal'in kapatıcısını kullanıyordum ve göz altlarımı inanılmaz kurutuyodu. Ben de Rimmel'ın bu kapatıcısını deneyeyim dedim. Hazır indirim varken gittim kaptımm:)


Rimmel London Match Perfection Concealer
010 Ivory

Görüldüğü gibi sıkmalı ve ucunda fırça gibi bir aplikatörü var. Ben yeterli miktarı sıkıp göz altlarıma sürüyorum ve sonrasında yüzük parmaklarımla yayıyorum.




Kapatıcılığı orta derecede. Aşağıdaki fotoğraflarda kapatıcılığını görebilirsiniz. Benim göz altlarımda çok fazla morluk ve problem yok. Verdiği aydınlık görüntüyü sevdim ben:))




Rimmel Stay Matte pudramla sabitledikten sonra gün boyu çizgilere dolmadan kalıcılığını koruyp diyebilirim. Diğer kapatıcımdaki gibi göz altlarımı da kurutmadı.

Tek eksisi bence sıkmalı olması. Makyaj çantamda sıkışıp kapağın içinde dolacak diye korkuyorum açıkçası:)

Genel olarak memnun kaldığım bir ürün tavsiye ederim :)

Ben %40 indirimle 11 tl gibi bir fiyata aldım. Rimmel London ürünlerini Watsons'larda bulabilirsiniz:)

*Suna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder