13 Kasım 2015 Cuma

Zara Rose Parfüm


Yeniden merhaba!

Bugün blogda iki aydır hergün kullandığım Zara Rose parfüm var.



Önceden kullandığım parfümümü kaybedince beni bir süre idare edebilecek bir parfüm arayışına girmiştim. Daha önce Zara parfümleri ni duydum ama ne denemeye fırsatım oldu ne de kullandım. Fırsat bu fırsat deyip bi şans vereyim dedim.

Ferah kokan parfümler benim hoşuma gidiyor açıkçası. Çiçek kokuları hep favorim olmuştur. Bugüne kadar da pek farklı parfümler tercih etmedim o yüzden. Rose da bu tarz kokuların içinde yer alıyor.

İçeriğinde; şakayık, berry ve frezya var.

İlk sıktığımda kokusu çok hoşuma gidiyor. İsmi gibi  buram buram gül kokmuyor. Hafif bir pudramsı çiçek kokusu diyebilirim. Yani bende uyandırdığı his bu şekilde :)

Kalıcılığı ise  sınıfta kaldı. 2-3 saat içerisinde tazelemek gerekiyo uçup gidiyo kokusu.

Bendeki 30 ml.lik olanı, 20 tl gibi bir fiyata almıştım. Zara'ya yolunuz düşerse koklayın derim :)

Suna*

1 yorum: