28 Aralık 2014 Pazar

wet n wild The Naked Truth

Herkese yeniden selamm:)

Artık wet n wild markasını duymayanımız, rujlarını-farlarını almak için can atmayanımız yoktur heralde :) Bilindiği gibi wet n wild da birsüre önce ülkemizde olmayıp içimizin gittiği kozmetik markalarından biriydi. Ama artıık Gratis mağazalarından çok rahatlıkla ulaşabiliyoruz.(Her ne kadar favori ürünler kapış kapış gitse de,çok istediğimiz ürünleri stoklarda bulamasak da :) )

Neyse çok uzatmadan ben de sizlere elimde bulunan bir paletinden bahsetmek istiyorum: The Naked Truth.




Bunu Büşracım bana Amerika'dan getirdi ancak burda da artık var.



Ne yazık kiiii burda ne kadar olsa da alırken bi daha bi daha düşünün diyeceğim bir palet The Naked  Truth. Nedenine gelirsek,


*Base olarak gördüğümüz rengi tam göz kapağını eşitler dediğimiz renk asssla assla bir renk vermiyor ve de göz kapağınızın o damarlı görüntüsünü almıyor.

*Browbone ise bence kaş altına ve göz pınarlarına uygulamak için bence fazla simli.

* Definer ise aşırı pigmentli bir kahverengi, çok tozutuyor ve dağıtması çok zor. Fırçayı dokundurduğunuz yere sanki yapışıp kalıyor.

* Eyelid ise , taupe gri arası farklı bir renk. Paletteki tek favorim yazısının da silinmişliğinden anlaşılacağı üzere:) Pigmentasyonu çok güzel. Sürümü yumuşak, dağıtması kolay, tek başına göz makyajı için ideal. Tek problemi tüm farlarda olduğu gibi tozutma.

*Crease de son olarak görüldüğü gibi hiç kullanmadığım farlardan. Bence aşırı simli ve rengini de sevemedim.


Aşağıda önce bazsız olarak swatchladım:





Sonra da baz kullanarak:




Karar sizin kızlar:)
Benim keşke başka paletim olsaydı dediğim bi palet oldu ama Eyelid için de kullanmaya devam ediyorum tabii ki ;)

İyi pazarlar hepinize :*
*Suna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder