3 Aralık 2014 Çarşamba

Berry Merry :)

Selam kızlaar :)

Son sınıf olmanın verdiği koşuşturmacanın içinde bloga zaman ayıramamak beni çok üzüyor :(
Aralarda da olsa yazmaya çalışıyoruz :)

Bigün yataktan kalktınız ve canınız makyajla, farıydı gölgesiydi, eyelinerım düzgün oldu mu dertleriyle uğraşmak istemiyor. İşte bu noktada olaya Essence Long Lasting göz kalemlerinden Berry Merry devreye giriyor.



Zaten ismi bile ne kadar tatlı ve alıcı değil mi :) 

Rengi tam günü kurtaracak bir renk.. Mürdümümsü mor, içinde hafif bir yanar dönerlik var. Gözde kesinlikle abartılı durmuyor.



Ben genelde yap çık makyajlarımda kapatıcımla göz kapağımdali renkleri eşitleyip, pudrayla sabitledikten sonra bu kalemi çekiyorum gözüme. Bi rimel bi kaş doldurma ve bitti gitti :)

Bu kalemlerin kalıcılığını duymayan yoktur zaten bence :) Sizi tüm gün idare ediyor emin olun bulaşma akma derdi yokk!!!  Bu kalemler bir HARİKA dostum :) Büşbüşle bizim favorimiz 👍

Daha önce şurada Hot Chocolate rengini de yazmıştım tık tıkk :) 

Kullanan varsa sizinde yorumlarınızı bekliyoruzzz :)
*Suna

1 yorum:

  1. Essence kalemlerini severim ama bu rengi daha önce hiç gözüme çarpmamıştı:)Çok hoş bir renk

    YanıtlaSil