14 Aralık 2014 Pazar

Loreal 3 Etkili Rahatlatıcı Yıkama jeli

Merhaba kızlaaar :)

Bugünkü yazı cildi hassas olan ve bir yüz temizleyici arayanlara gelsin.

Size bahsedeceğim ürün L'oreal Hassas Ciltler için Yüz Temizleme Jeli . Ben bir süredir ilaç tedavisi gördüğüm için ve yüzüm hem kuru hem de hassas olduğu için eskiden yağlı cildim için kullandığım ürünleri kullanamamaya başladım. Öyle araştırma yapmadan Gratise girdim ve bunu alıp çıktım.



Bu yüz temizleme jelinin yapısı kremsi. Elinize aldığınızda inci gibi sedefli bir yapısı olduğunu göreceksiniz. Yüzünüze sürdüğünüzde ise yumuşacık bir hisle temizliyor yüzünüzü. Yıkama sırasında hiç bir rahatsızlık yaşamıyorsunuz. 

Hassas ciltler için olduğundan parfümde içermiyor. Yani kokusuz :)

Yıkama sonrasında yüzü germiyor. O yüzden rahatlatıcı olduğuna katılıyorum :) Ama benim için sonrasında nemlendirmezsem biraz gerilmeye başlıyor. Yalnız bu benim tedavimle alakalı da bir durum olabilir bilmiyorum. Temizlemesini de sevdim.

İndirimlerde uygun fiyata yakalarsanız, denenebilir.Bu bitince ben başka bi ürün denemek istiyorum :)

Herkese iyi haftalar :)
*Suna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder