2 Mart 2014 Pazar

Bobbi Brown Makyaj Eğitimleri

Merhaba !
Bugün sizlere Akmerkez Bobbi Brown'dan arkadaşım Gülhan ile birlikte aldığımız ücretsiz makkyaj eğitiminden bahsetmek istiyorum.Ben mükemmel ten makyajı eğitimini aldım.Eğitimim make up artist Kadir Bey tarafından gerçekleştirildi.Önce cilt tipimin ne olduğunu öğrendim.Ardından cildim nemlendirildi ve tenime uygun renkte bir fondöten uygulandı.Bunları yaparken Kadir Bey, makyajımın her aşamasını bana aynada gösterdi.Ardından göz altlarım ve 1-2 sivilcem kapatılıp,allık uygulandı.Ders yaklaşık yarım saat sürdü.Ders bitiminde bir çok Bobbi Brown ürünü hakkında bilgi sahibiydim.Eğer makyaja ilgi duyuyorsanız kesinlikle randevu alıp ,bir Bobbi Brown merkezinde istediğiniz eğitimi almanızı tavsiye ediyorum.Makyaj dersleri sürekli var ve ücretsiz.Ayrıca ders sonunda herhangi bir ürün almanız konusunda kesinlikle bir baskı yok.Çalışanlar gayet asil ve güleryüzlü.Burdan bizimle ilgilenen Kadir ve Rıza Bey'e tekrar teşekkürler.
Dersin içerikleri ise şöyle;
Bunlardan sadece Pretty Powerful ve Özel Gün/Gece Makyajı ücretli,diğerleri ise ücretsiz.

Bu benim ten makyajı eğitimimden bir kare :

Bu da Gülhan'ın dumanlı göz makyajı eğitimi :


Aklınıza takılan herhangi bir şey olursa sorunuzu yorum olarak bırakabilirsiniz.


Öptüm.kib.bye ! :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder