14 Mart 2014 Cuma

Ev yapımı dudak peelingi

Merhaba! Nasılsınız?
Bugün sizlere kendi yaptığım ve çok memnun olduğum bir üründen bahsedeceğim.Benim tüm cildim ve saçlarım gibi dudaklarım da çok kuru ve özellikle kış aylarında devamlı soyuluyor.Bunun tek çaresi devamlı dudakları nemlendirmek,günde 2 litre su içmek ve haftada bir kaç kere dudak peelingi yapmak.

İşte ben de haftada 2 kez bu peelingi uyguluyorum.Küçük bir reçel kavanozuna şeker ve zeytinyağı koyup karıştırdım.Her uygulamamda mercimek tanesi kadar miktarını alıp dudaklarımı ovalayıp üzerine favori lip balmım olan blistex limonatayı sürüyorum.Böylece dudaklarım 2-3 gün soyulmadan duruyor.

Eğer isterseniz içine bal veya vazelin de ekleyebilirsiniz.Ben bal kokusunu pek sevmiyorum,evde de vazelin yoktu o yüzden böyle yaptım. :D

Peki siz dudak bakımı için neler yapıyorsunuz?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder