9 Mart 2014 Pazar

Rimmel London Wake me Up Fondöten

Hello!

Bundan önceki yazıyı,blogun diğer sahibi sevgili Suna yazdı.Bu Suna'nın ilk yazısıydı.Tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum.Gülhan gör de örnek al :D

Neyse.Bugün sizlere makyaj dünyasında peek bir meşhur olan ve sonunda ülkemize gelen Rimmel London Wake me Up fondötenden bahsedeceğim.

Orta kapatıcılıkta olan bu fondöten,uykulu halimizi yok etmeyi daha uyanık ve aydınlık bir cilt vaadediyor.Ve bu vaadini gerçekleştiriyor.İçinde çok hafif ışıltılar var,bu cildin aydınlık gözükmesine yardımcı oluyor.Ancak bu ışıltılar kesinlik sim boyutunda değil.Zaten simli bi fondöteni alıp da yüzüme hayatta sürmem.Simin cildimde ne işi var! :D

Benim cildim normal,ancak yer yer kuru bölgelerim var.Yağlı yapısı olan bu fondöten benim cildime çok uygun.Sürdükten 5 dk sonra cildimle bütünleşiyor ve maske gibi durmuyor.Ancak eğer yağlı cildiniz varsa ya uzak durun ya da pudrayla çok iyi sabitleyin.Ama bence kullanmayın :D .


Ürünü watsonslardan 25 lira gibi bir fiyata bulabilirsiniz.Ben indirime denk getirip 19 liraya almıştım.
Bu arada benim rengim beyaz tenli olduğum için "ivory".

Watsons Türkiye'ye bu fondöteni getirdiği için teşekkürler ancak testerlarının olmaması gerçekten üzücü.Sadece 1 rengin testerı vardı.Fondötenin denenmeden almasını önermiyorum ve tercih de etmiyorum.Watsons Türkiye buradan bu konuyla ilgilenirse çok mutlu olacağım.

Not: Ürün SPF15 yani 15lik güneşten koruma faktörü içermekte.



   


Sevgiler ! :)

4 yorum:

  1. Ürünü denemek için sabırsızlanıyorum :) Bilgilendirici bir okadar da sempatik yazıların için teşekkürer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :D Lütfen takipte kalınız

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş, teşekkürler! :)

    YanıtlaSil