6 Mart 2014 Perşembe

Merhaba!!

Büşra'dan sonra, blogun diğer üyelerinden biri (Nam-ı diğer Suna) olarak ben de bir yazı yayınlamaya karar verdim :)

Çoğumuzun bildiği üzere 8 Mart Dünya Kadınlar Günü yaklaşmakta. Bu sebeple çoğu mağaza bugün indirime girdi. Biz de 3 kız bunu fırsat bilip ders & iş arasında kendimize alışveriş merkezine attık :)
Bilmeyenler için Cevahir AVM' ye yeni ve çok güzel Gratis açıldı. Gidip gördük, indirimlerinden faydalandık çok da sevdik!!



Bugün sizlerle yaptığım alışverişi ve aldığım ürünleri paylaşacağım. Biraz zaman geçtikten sonra da ürünler hakkındaki fikirlerimi burada bulabilirsiniz :) Alışveriş için hem Gratis'e hem de Watsons'a gittik. Gratis'ten birkaç makyaj malzemesi, Watsons'dan da bakım ürünleri aldık diyebilirim. Şimdi ürünleri inceleyelim !!


Ürünler:
*  Essence Quattro Eyeshadow 05 To Die For
* Essence Eyeshadow Brush
* Essence Longlasting Eyepencil 02 Hot Chocolate
* L'oreal Elseve Nem Kolajen 48 saat Nemlendirici Şampuan
 L'oreal Elseve Nem Kolajen 48 saat Nemlendirici Bakım Kremi


Öncelikle şampuan ve saç kreminden başlayayım. Bir dönem bu ürünleri kullanmış ve memnun kalmıştım. Saç konusunda tek sorunum yağlanma olduğu için genelde saçımı ağırlaştırmayan ve çabuk yağlanmasına sebep olmayacak ürünleri seviyorum. L'oreal de bunlardan biri. Şimdi de Watsons'da %30 indirime girmişken eski günlerin anısına tekrar alıp kullanayım dedim :)


Bugünlerde göz makyajı konusuna merak saldığım için ve biraz da  siyah eyelinerdan sıkıldığımdan dolayı yeni bir şeyler denemeye karar verdim. Bugünkü makyaj alışverişim de bu düşüncelerin ürünü :) 
Takip ettiğim bloggerlardan öğrendiğim Essence markasından bir ürünü sonunda deneme fırsatını bulduğum için çok mutluyum. Bu asansörlü göz kalemi isminden de anlaşılacağı üzere uzun süre kalıcılık vaad ediyor. Elimizde denediğimiz kadarıyla bu iddiasında da fena sayılmaz. Bakalım eyelinerlarımın yerini alabilecek mi??




Veee gelelim alırken en çok heyecanlandığım ve kullanmak için sabırsızlandığım ürünlere!!
Essence'in far kullanmak için iyi bir başlangıç olacağını düşündüğüm bu quattro far paletini renklerini çok severek aldım. yalnızca bir açık ve bir de kahve olan renkte çok hafif ışıltılar var.diğer iki renk mat. Umarım gözde de beklediğim gibi durur!!
Ayrıca bir de klasik bir far fırçası aldım ve alışverişim bitti!!

Bence hepiniz bu indirimden faydalanmalısınız! Biz kendimizi kaybettik ve zor tuttuk!! Herkesin KADINLAR GÜNÜ şimdiden kutlu olsun!!
:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder